عادت هایی که انجام آن ها، ایمیل مارکتینگ را به شکست می انجامد

قبل از این که هر عادت درایمیل مارکتینگ را از بین ببرید ابتدا مهم است بدانید که در واقع آن ها چه کاری را انجام می دهند.

هنگامی که محتوای عالی برای ایمیل های ارسالی تان داشته باشید، می توانید موقعیت خوبی برای آزمایش استراتژی خود داشته باشید. امروزه در این فضای فوق العاده رقابتی، شما نیاز به انجام آزمایش ها دارید تا بتوانید آنچه را که دریافت کنندگان ایمیلتان می خواهند را ارسال کنید و نرخ باز کردن، خواندن و کلیک بر روی آن ها را افزایش دهید.

در حالی که محتوا و طراحی مناسب برای موفقیت ایمیل مارکتینگ ضروری است، آزمایش های در حال اجرا به شما کمک خواهند کرد که بهترین استراتژی را برای موفقیت خود ایجاد کنید.

در این پست، ما تعدادی از عادت های رایج که معمولا نادیده گرفته می شوند و باعث شکست در ایمیل مارکتینگ می شوند را بررسی می کنیم تا بتوانید بهترین روش برای سازمان خود را بیابید و آزمایش کنید.

 

1.  استفاده همیشگی از یک نام فرستنده

چگونه می توان این عادت راشکست :

برای ارسال خبرنامه هایتان فقط از نام شرکتتان استفاده نکنید به جای آن می توانید نام یکی از کارمندانتان را به کار ببرید مثلا به جای نام شرکتتان بنویسید این ایمیل از طرف "Tim at Awesome.com" است.

اما قبل از این کار، اطمینان حاصل کنید که فعالیت های ایمیل شما قوانین  CAN-SPAM را نقض نمی کند. نام فرستنده ی ایمیل نباید گمراه کننده باشد و باید به گونه ایی باشد که گیرندگان ایمیلتان بدانند این ایمیل از طرف چه کسی است. با این وجود، راه هایی وجود دارد که سازمان شما می تواند تنظیماتی را انجام دهد که گیرندگان شما را تحسین کنند.

Chubbie، یک شرکت مد لباس مردانه با بیش از 1.5 میلیون عضو در فیس بوک، شناخته شده است که با استفاده از نام آن ها خلاقیت در ایمیل مارکتینگ ایجاد کرده است. در حالی که رویکردشان به تن، سبک و مخاطب سازمانی بسیار خاص است، شما می توانید از عملکرد این افراد الهام بگیرید.

2. موضوع ایمیل شما زیادی از حد جدی و رسمی است

چگونه می توان این عادت را شکست

همانطور که می دانید اکثر مخاطبان با توجه به موضوع ایمیل آن را باز می کنند این به این معنی است که موضوع ایمیل برای اکثر مخاطبان مهم است.

چارچوب رسمی بودن ایمیل را بشکنید.

به مثال زیر توجه کنید

آن چه خارج از چارچوب است  چیست؟ متن؟ شماره؟ استفاده از Emoji؟ شخصی سازی ایمیل ؟ شوخ طبعی؟ فضای سفید؟

برای جلب توجه کسانی که ایمیل دریافت می کنند، مهم است که در نظر بگیرید که موضوع ایمیلتان  به صورت بصری نمایش داده می شود.

متن موضوع شما باید محتوای پیام شما را انعکاس داده و با  سبک سازمان شما سازگاری داشته باشد، استفاده از این فضا به صورت خلاقانه امکان پذیر است. تست های کوچک را با مخاطبین خود امتحان کنید تا ببینید که آیا کمک می کند توجه آن ها را جلب کند یا خیر.

 

3. پیش نمایش ایمیلتان به صورت اتوماتیک است

چگونه می توان این عادت را شکست :

پیش نمایش بهتری از ایمیلتان تهیه کنید

اگر سرویس ایمیل شما از گزینه ی  پیش نمایش پشتیبانی می کند، بهتر است از پیش نمایش های اتوماتیک استفاده نکنید و پیش نمایش بهتری را برای مخاطبان خود ایجاد کنید بهتر است این پیش نمایش ها از بهترین و جذاب ترین قسمت ایمیل شما باشد.

اگرچه برخی از ایمیل ها که با کد های HTML طراحی شده اند ممکن است پیش نمایش طولانی تری داشته باشند اما استفاده از این فضا به شما کمک می کند تا باعث شوید نرخ باز شدن ایمیل هایتان افزایش یابد.

4. لحن شما اینقدر حرفه ای است که خسته کننده است

چگونه می توان این عادت را شکست :

یک لحن واضح و قابل فهم برای عموم در ایمیل های ارسالی تان ایجاد کنید

لحن سازمان شما می تواند یکی از بزرگترین تفاوت های شما باشد. این که آیا شما از سبک خاصی از طنز استفاده می کنید و یا تلاش می کنید تا از سبک خاصی استفاده کنید اجازه می دهد تا خوانندگان ارتباط بهتری را با سازمان شما برقرار کنند.

به گفته یکی از چهار بنیانگذار Chubbies، تام، در جذب افراد به نام تجاری خود، می گوید: "ما ایمیل هایمان را به گونه ایی می نویسیم که انگار برای دوستان خود نوشته ایم  "

ایمیل های خود را با لحنی صمیمانه و دوستانه تهیه کنید این کار باعث ایجاد ارتباط صمیمانه میان شما و مشتریانتان می شود.

5. CTA شما حروف الفبا است

چگونه این عادت را بشکنیم : برای دکمه ی مربوط به CTA خلاقیت به خرج دهید

هر کلمه از ایمیل شما یک فرصت است و هر کلمه باید به گونه ایی باشد تا خواننده را راغب به دریافت ایمیل های شما کند و باعث شود بر روی لینک هایی که در ایمیلتان قرارداده اید کلیک کنند.

در این جا چند نمونه دلخواه از شیوه های هوشمندانه و جذب خواننده به کلیک بر روی دکمه های موجود در ایمیل به شما ارائه می دهیم. دریافت کننده ی ایمیل  به خوبی از این واقعیت آگاه است که شما سعی می کنید آن ها را به یک اقدام دلخواه هدایت کنید. با توجه به این موضوع، با ایجاد کلمات هیجان انگیز در CTA دریافت کنندگان ایمیلتان را به فرصت تبدیل کنید.

6. ایمیل های شما بسیار کوتاه است

چگونه می توان این عادت را شکست :

بازدهی ایمیلتان را با ایمیل های کمی طولانی تر امتحان کنید

6 میلیون ایمیل مشترک Skimm ثابت می کند که ایمیل ها همیشه کوتاه جذاب نیستند. ایمیل های مختصر، مفید هستند اما در اکثر مواقع مطلب کافی را نمی توانند ارائه دهند و همین امر باعث دلزدگی مخاطبین می شود. سعی کنید ایمیل هایتان را جامع تر ارائه دهید در این مورد هم زیاده روی نکنید چرا که گزاف گویی بیش از حد، از حوصله ی مردم خارج است.

7. عمده ی تمرکز شما در محتوا است

چگونه می توان این عادت را شکست

اهیمیت طراحی ایمیل را نادیده نگیرید

اگر محتوا پادشاه باشد، طراحی ملکه است.

محتوای شما می تواند قوی و جالب باشد، اما اگر طراحی شما جذاب نباشد ایمیل مارکتینگ موفقی نخواهید داشت، داشتن محتوای جذاب بدون طراحی مناسب هیچ بازخورد مثبتی را برای شما ایجاد نمی کند پس علاوه بر ایجاد محتوای مناسب، طراحی مناسب تری را هم در نظر بگیرید.

8.  در مورد خودتان زیاد صحبت می کنید

چگونه این عادت را شکست دهیم:

در ایمیل ارسالی تان فقط یک یا دو جمله در مورد خودتان بنویسید و در این زمینه تعادل را برقرار کنید بیشتر مشتریانتان را از ارزش محصولاتتان آگاه کنید

اشتباه اکثر بازاریابان این است که در ایمیل هایشان  بسیار  در مورد ارزش ها و فرهنگ های اصلی سازمانشان صحبت می کنند این باعث می شود مخاطبان احساس کنند شما علاقمند هستید که آن ها را به شناخت خودتان وادار کنید تا به شناخت محصولات و خدمتتان !