چرا تبلیغات اینترنتی با ایمیل مارکتینگ ارتباط مستقیم و مناسبی دارد؟

اگر به تازگی جذب تبلیغات آنلاین شده اید، باید سرعت فعالیت خود در این زمینه را افزایش دهید، هزینه ای که سالانه صرف تبلیغات آنلاین می شود به سرعت در حال رشد است.

مطالعات نشان می دهد این نوع از تبلیغات از نوع چاپی و کاغذی خود نیز پیشی گرفته اند. اگر هنوز با این جنس از تبلیغات آشنایی ندارید و یا تصورتان این است که هزینه خود را به هدر می دهید به این سوالات فکر کنید. آیا شما دقیقا می دانید کدام یک از تبلیغات کاغذی شما، بیشترین سرنخ را برای شما ایجاد کرده است؟ آیا دقیقا می دانید هربار چه تعداد از فلان تبلیغات شما چاپ شده است؟ کجا چاپ و پخش شده است؟ هر یک از تبلیغات شما چه زمانی و دقیقا چه تعداد مشتری را به لیست مشتریان شما اضافه کرده است؟ از کدام شهر ها مشتیان بیشتری دارید؟ کدام رنج سنی بیشتر شما و کسب و کارتان را دنبال می کنند؟ بهتر است کمی تامل کنید. شما با این روش ها داده های به درد بخور کمتری دارید که نمی توانند در بهبود تبلیغات شما یک خط مشخص به شما نشان دهند. اما بزرگ ترین مشکل بازاریابانی که تبلیغات آنلاین را به نوع سنتی آن ترجیح می دهند نیز همین موضوع است، آنها تنها از نداشتن داده مفید به داشتن داده های زیاد روی می آورند و اکثرا نمی دادند چگونه از این اطلاعات ارزشمند استفاده کنند

ابزارهای مختلفی برای بهبود تبلیغات در بستر اینترنت فراهم شده است، بنرهای تبلیغاتی در سایت های پر بیننده، صفحات شبکه های اجتماعی،ایمیل مارکتینگ، فرم های اشتراک، بهینه سازی برای موتورهای جستجو  و ..... در این بین ایمیل مارکتینگ که یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد می تواند در سریعترین زمان ممکن پتانسیل تبلیغات اینترنتی شما را افزایش دهد.

چرا این اتفاق میفتد؟

- مشتریان فعال خود را راحت تر پیدا خواهید کرد.

ایمیل مارکتینگ به شما این امکان را می دهد تا بفهمید کدام مشتری بیشتر با تبلیغات شما در ارتباط است و کدام محصول یا خدماتتان را دنبال می کند

- ترافیک سایت خود را به سرعت بالا خواهید برد

شما می توانید تنها با یک ایمیل کاربران زیادی را روانه وب سایت خود کنید. پس به جای تبلیغ دهان به دهان، ایمیل های شما به دیگران فوروارد خواهد شد. آیا می دانید روزانه چه تعداد ایمیل تبلیغاتی ارسال می شود؟

جواب : 294 billion یا 294 میلیارد

- انعطاف پذیری تبلیغات شما بالا می رود.

با ایمیل مارکتینگ تنها با چند کلیک می توانید داده های به دست آمده را مشاهده کنید و یا یک کمپین تبلیغاتی را متوقف کنید، استراتژی خود را تغییر دهید و دوباره تبلیغات را راه بیندازید. بدون آنکه بخواهید با کسانی برای این تغییرات در تماس باشید و چند روزی را معطل شوید.

- هزینه تبلیغات شما به نسبت گذشته تقریبا صفر ریال می شود

هزینه تبلیغات شما خلاصه خواهد شد در خرید یک پنل ایمیل مارکتینگ.

لیست ایمیل را که از مشتریان خود جمع آوری می کنید، پنل ایمیل نیز دست خودتان است و نیازی به بازاریاب و نفر دومی نمی باشد. بسترهای دیگر تبلیغات آنلاین که می توان از طریق ایمیل به آن ها راه پیدا کرد مانند شبکه های اجتماعی نیز هزینه عضویت در آنها صفر می باشد. در سبکه های عضو شوید صفحات خود را بسازید و لینک آن ها را در انتهای ایمیل های تبلیغاتی خود قرار دهید.

به نظر شما این روزها مردم سروکارشان بیشتر با پیج های اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و .... است یا روزنامه و تلویزیون و نشریات ؟؟؟؟

- تعداد دنبال کنندگان شما چندین برابر خواهد شد

اینترنت محبوب ترین فضایی است که کاربران روزانه زمان زیادی را صرف آن می کنند.

- تلفن های همراه همه جا هستند

امروزه تلفن های همراه هوشمند عضوی از خانواده شده اند. حداقل برای دریافت ایمیل همان کاری را که یک کامپیوتر شخصی انجام می دهد گوشی ها نیز برای ما انجام می دهند.

چطور این اتفاق میفتد؟

- پنل ایمیل مارکتینگ

ارسال ایمیل گروهی با استفاده از انواع پنل های ایمیل مارکتینگ امکان پذیر می باشد. شما به سادگی می توانید ایمیل های مشتریانتان را وارد پنل ایمیل خود کنید، کمپین تبلیغاتی را با ابزارک هایی که پنل ایمیل در اختیارتان قرار داده است به سادگی طراحی کنید و آن را برای هر گروه دلخواهی از مشتریان خود ارسال کنید و منتظر نتایج آن بمانید.