روشی بسیار ساده و خلاقانه که به افزایش لیست ایمیلی شما کمک فراوانی خواهد کرد

آیا می دانستید که لیست ایمیل شما به طور طبیعی،  سالانه 22.5 درصد کاهش می یابد؟

افراد آدرس ایمیل هایشان را تغییر می دهند، از شرکتی به شرکتی دیگر منتقل می شوند، لغو اشتراک می کنند و در زمان استفاده از ایمیل، به طور دقیق از آن استفاده نمی کنند و یا آن را فراموش می کنند.

شما باید به طور مداوم لیست ایمیلتان را برای جلوگیری از این ریزش ها به روز نگه دارید.

در اینجا 6 راه ساده برای کمک به شما ذکر شده است. فقط یک چیز را فراموش نکنید :

برای مشترک شدن سخت نگیرید. تنها درخواست یک ایمیل کافی است. می توانید بقیه چیزها را بعدا بپرسید

1- امضای ایمیل شما :

یک CTA ساده و راحت که در امضای ایمیل شما قرار بگیرد، به مخاطبین می فهماند که چرا و چگونه باید عضو شوند و سپس لینک عضویت را برای شما قرار می دهد.

از این طریق شما می توانید، سالانه میلیون ها عضو جذب کنید. نوشته ای که در امضای ایمیل های شما قرار میگیرد می تواند " ثبت نام در خبرنامه ما " ، " پیوستن به مشترکین ما " باشد. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم مانند نمونه های زیر عمل کنید.

نمونه دیگر 

باید آن ها را وسوسه کنید تا کلیک کنند. این دقیقا با حسی که به مخاطب می دهید، در ارتباط است. یک دلیل برای کلیک کردن به آن ها بدهید

 

2- صفحه درباره ما

صفحه درباره ما یکی از پر بازدید ترین صفحات است. اگر کسی صفحه درباره ما سایت شما را ببینید، به این معنی است که مطمئنا به شرکت یا محصول شما علاقه مند است و مایل است شما را بیشتر بشناسد. این یک فرصت بزرگ است که به آن ها پیشنهاد دهید تا به لیست ایمیله شما بپیوندند.

برای این کار می توانید در وسط صفحه وب فرمی برای ثبت نام بگذارید

و در مدل دیگر، در پایین صفحه قرار دهید

 

3- بهترین پست های بلاگ

به Google Analytics بروید و پست هایی که بیشترین بازدید را داشته اند، پیدا کنید. یک چیز رایگان برای هر پست بسازید. چیزی ساده...PDF بلاگ، چک لیست، رونوشت، ویدیو. چیزی که ارزش و اعتبار به پست های شما می بخشد و با پست های بلاگ شما در ارتباط است.

 

4- شبکه های اجتماعی

راه های زیادی برای افزایش تعداد مشترکین شما از طریق شبکه های اجتماعی وجود دارد

ساخت یک خبرنامه در فیسبوک

قرار دادن دکمه ثبت نام در فیسبوک

ارسال یک عکس از یک آیتم یا یک پیشنهاد برای پیوستن به خودتان در اینستاگرام. می توانید با قرار دادن یک لینک در بیوی اینستاگرام از مردم بخواهید برای مشارکت با شما ثبت نام کنند.

 

5- فرم های پاپ آپ :

فرم مشترکین پاپ آپ موثر ترین روش برای تبدیل بینندگان وب سایت شما به مشترک است.

فرم های پاپ آپ زیبا و چشم گیر طراحی کنید و مشترکینتان را به لیست ایمیلی خود دعوت کنید. نیازی نیست نام و دیگر اطلاعات را بپرسید. تنها آدرس ایمیل کافی است. برای ایجاد ارتباط این راحت ترین کار است.

 

6- صفحات فرود :

صفحات فرود زیبا بسازید و فرم اشتراکتان را قرار دهید. برای مثال، بیایید فرض کنیم شما یک نویسنده کتاب هستید. راحت ترین راه برای رشد لیست ایمیلی شما، ارسال یک قسمت از داستان کتابتان است. پس آن باید مشترکین بیشتری برای ارسال پیدا کنید.

 

شما چگونه لیست ایمیلی تان را افزایش می دهید؟ چه کاری نتیجه بهتری دارد؟ با چه چالش هایی روبرو هستید؟ ایده هایتان را در کامنت ها به اشتراک بگذارید.