چند ایده خوب برای عنوان ایمیل ها

در فرستادن ایمیل تبلیغاتی، اولین چیزی که مخاطب را درگیر می کند نوار موضوع یا (Subject Line) است. تاثیر نوشتن جملات تحریک کننده انگیزه باز شدن ایمیل های شما خواهد بود. در اینجا چند مورد از عناوینی که می شود برای نوار عنوان استفاده کرد، ذکر شده است :

 

1- تحفیف ها :

مردم عاشق تخفیف هستند، در نوار عنوان از تخفیف ها استفاده کنید. همیشه این پیشنهادات مورد استقبال قرار می گیرد و باعث بالا رفتن نرخ باز شدن ایمیل هایتان می شود. تخفیف ها همیشه جواب می دهند. اگر محصول یا خدمتی دارید می توانید با فرستادن ایمیل تبلیغاتیمشترکینتان را از آن ها آگاه کنید.

 

2- جملات مهیج و تحریک کننده :

همه ما در صورت مواجه شدن با عبارت "یک فرصت استثنایی" کنجکاو می شویم تا بدانیم این فرصت استثنایی چیست؟ مجهول بودن این بخش برای ما همیشه جذاب بوده. با اینکه بارها با این جمله ایمیل را باز کرده ایم و متوجه شده ایم که خیلی هم فرصت استثنایی و بزرگی را به ما پیشنهاد نداده اند، اما هم چنان این جمله تاثیر بزرگی در باز شدن ایمیل ها دارد. البته لازم نیست حتما از خود این جمله استفاده کنید. می توانید از جملات با اثر مشابه استفاده کنید...تعداد آن ها خیلی زیاد است...مثلا یک سوال مهیج در رابطه با محصولتان بپرسید.مثلا اگر کسب و کار شما لباس است، می توانید در نوار عنوان بنویسید : "راز هایی که هر فرد جذابی باید بداند"

به طور کلی یادتان نرود ما از کشف کردن لذت می بریم

 

3- دعوت نامه ها :

دعوت شدن و مهمان بودن همیشه حس خوبی بوده است. زمانی که دیگران به چیزی دعوت می شوند احساس خاص بودن و ویژه بودن خواهند کرد. این حس دلیل وفاداری بیشتر آن ها می شود. از دعوت کردن می توانید در بسیاری از موارد کمک بگیرید. دعوت کردن های منطقه ای و بومی و در کل صمیمی تر می تواند خیلی تاثیر داشته باشد. یادتان باشد جامعه هدف مربوطه باید وجه اشتراکی داشته باشند تا فرآیند دعوت کردن به ثمر بنشیند. برای مثال ممکن است بخواهید جامعه هدفتان فقط پزشکان باشند.

 

4- جلب توجه :

توجه مخاطبین را با عناوین مختلف مثل اخبار روز، نکات مهم و ارزشمند، مقالات جذاب و ... جلب کنید. به دلیل فرستادن ایمیل تبلیغاتی در صندوق ورودی یک جنگ تبلیغاتی تمام عیار برپاست...شما باید بتوانید ارتباط خود را با مخاطبین زیاد کنید، خود را به آن ها یادآوری کنید و اجازه بدهید احساس اعتماد و اطمینان کنند. برای بالا بردن نرخ باز شدن ایمیل هایتان، از چیزهایی استفاده کنید که برای خود شما جذاب باشد. نکته مهمی است که شما بتوانید نظر مخاطب را جلب کنید و البته مخاطب در پایان از توجهش پیشیمان نباشد.

5- لحن صحبت :

سعی کنید همیشه لحن نوشتار نوار عنوانتان را صمیمانه نگه دارید. صمیمیت همیشه باعث نزدیکی و القای حس خوب به مخاطب می شود. به همین جهت، تمام تلاشتان در این راستا باشد که بتوانید از طریق جا به جا کردن مرزهای عاطفی گفتار به مخاطبین بیشتر نزدیک شوید. 

این 5 ایده به شما کمک می کند، تا بتوانید بهترین استفاده را از نوار عنوانتان داشته باشید و مخاطبین بیشتری را به باز کردن ایمیل هایتان مشتاق کنید.

شما برای بالا بردن نرخ باز شدن ایمیل هایتان چه برنامه ای دارید؟