ایمیل مارکتینگ بهتر است یا فیس بوک

در این مقاله هدفمان را مقایسه دو پلتفرم بزرگ در دنیای تبلیغات مجازی قرار داده ایم. ایمیل مارکتینگ و شبکه های اجتماعی.

این دو در تبلیغات اینترنتی به نوعی رقیب همدیگر محسوب می شوند. البته با توجه به اینکه سابقه حضور شبکه های اجتماعی و تمایل افراد به استفاده از آنها بیشتر از ایمیل مارکتینگ است تصور می رود این social network ها هستند که برنده اند. اما بهتر است نتیجه را در این چالش که در قالب یک اینفوگراف برای شما به نمایش گذاشته شده است، مشاهده کنید :

مقایسه ایمیل مارکتینگ و شبکه های اجتماعی

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 20 دوست
لیست نـظرات
  • مجتبی فرخی :
    1393/06/9
    با عرض سلان و وقت بخیر خدمت کلیه دوستان لازم به ذکر است که در ایمیل مارکتینگ با توجه به اطلاف وقت در ارسال و دریافت مطالب، اما امنیت بالایی برای حفظ مشتری خواهد داشت. اما بلعکس در سیستم شبکه های مجازی سرعت انتقال بالا اما امنیت حفظ مشتری پایین می آید./
  • سامان فائق :
    1393/06/8
    پست ها و محتوای تبلیغاتی معمولاً روند و هدف خاصی را برای تولید کننده محتوا دنبال می نمایند. مشکل اصلی اینجاست که نگاه جامعتری نسبت به تبلیغات آنلاین صورت نمی پذیرد. بنر ادورتایزینگ ، ایمیل مارکتینگ و سوشال مدیا مارکتینگ و کانتنت مارکتینگ همگی بازو های اجرایی هستند که در تبلیغات اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرند. در مرحله اول باید گفت هر یک از این ابزار ها برای اهداف و فعالیت های مختلف کارایی های مختلفی نیز دارند. پیشتر از اینکه به مقایسه بپردازیم باید به این نتیجه برسیم که کدام ابزار دارای نفوذ بیشتر برای هدف ما می باشد و کدام تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت تا بشود ROI را افزایش داد. ضمناً برای موفقیت یک برنامه تبلیغاتی معمولاً کمپینی طراحی می گردد تا بتوان از آن طریق جذب مخاطبی بیشتری داشت و در آینده نیز نیاز به بازگشت آنها خواهد بود. معمولاً در یک کمپین تبلیغاتی با دیدی وسیع تر از تمامی ابزار ها مانند بنر ، شبکه های اجتماعی و ایمیل و ... استفاده می گردد تا مخاطبین بیشتری جذب گردد. معمولاً نیز شرکت های باهوشتر در این فرایند تبلیغاتی مخاطبین خبرنامه خود را جذب و در طول مدت آنها را تبدیل به مشتری می نمایند. احساس شخصی من این است که مقایسه ابزار های مختلف با هم به صورت عام و نه در مورد یک مورد یا کالا یا خدمات خاص ، مقایسه منطقی نیست و به نوعی مثال مع الفارغ محسوب می گردد.
  • صمدی :
    1393/06/6
    وقتیکه خبرنامه کارزار برام ارسال میشه از بس اطلاعات باارزش و کمیابی هستند بی انصافیه از شما تشکر نکنم. تتتتتتتتتتتششششششششششششککککککککککککککککککررررررررر
  • آزاد :
    1393/06/6
    این بیشتر از اینکه بار محتوایی داشته باشه از لحاظ گرافیکی روش کار شده. این آمارها از کجا اومده؟ سندش موجوده؟
  • جمیدرضا مرادی :
    1393/06/6
    بسیار جالب بود ولی دوستان این رو از نظر دور نداشته باشند که این فقط یک قیاس مع الفارق بود. مجموعه ای از عوامل در تبلیغلات شما موثر هستند که بعد از گذشت سال ها هنوز و هنوز (بخصوص در ایران) اعتماد مشتری و تبلیغ رودر رو و دهان به دهان بهترینه. دروغ نگید، خیانت در امانت نکنید، احترام به مشتری بذارید، همیشه مشتری رو در صدر برنامه هاتون بذارید. شک نکنید موفق میشید.
  • اکبر علیان نژاد :
    1393/06/6
    تهیه و تنظیم زیبا و مفیدی برای مقایسه این دو پلتفرم گذاشتید . سپاس ولی من هم موافق با دوستمون سنیسل هستم . بیشتر مردم به علت کمبود وقت و یا دلایلی دیگر رقبتی به دیدن ایمیل تبلیغاتی ندارند و برای دیدن بیشتر پست و کامنت های شبکه های اجتماعی اشتیاق نشان می دهند
  • احسان :
    1393/06/6
    مقایسه اشتباهی بود و به نظرم از بنیان مشکل داشت . چند تا نکته اینکه منم مثل یکی دیگه از دوستان اصلا ایمیل های تبلیغاتی رو سریع اسپم میکنم و بهشون نگاه نمی کنم ولی برخلاف دوست دیگمون اصلا از شبکه اجتماعی مثل FB استفاده نمی کنم و به دلیل عدم کارایی اونو یک سالی است کلا بستم ، به نظرم نه فیس بوک و نه ایمیل مشتری های تاپ را به شما نمی رسونن اصلا .
  • پیمان گلدسته :
    1393/06/6
    فکر می کنم مطلبتون کمی مقرضانه بود ، با توجه به الگوریتم های جدید اکثراً شرکت ها به سمت بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی پیش میرن چرا که نرخ ctr بسیار بالاتری داره و به طبع roi هم بیشتر خواهد بود. صرف مقایسه امکانات شما نمی تونید بگید که کدوم بهتر هست. هرکدوم بر روی بستر های متفاوتی هستند و از آنجا که اشتراک گدازی دارای نرخ رشد بیشتری هست آینده بازاریابی به طور کامل در اختیار social marketing خواهد بود. با تشکر از اینفوگراف قشنگتون.
  • من هورشاد :
    1393/06/5
    با سلام وسپاسگزی از اینکه این اطلاعات را در اختیار موسسه من گداشتید فقط نحوه تهیه این ایمیل مارکتینگ را در اختیار ما قرار دهید ادرس من کرج شاهین ویلا بلوار شهید رجایی فاز 2 پ107-هورشاد پست الکترونیکی:mehranhourshad@gmali.com تلفن 02634517107-0936945383ممنونم
  • :
    1393/06/5
    بخش چهار را ببینید ایمیل بیش از 70 درصد و شبکه های اجتماعی زیر 10 درصد ... واقعا که .... این آمار کجا جور شده و تهیه شده .... تعجب می کنم از نظراتی که آفرین و احسنت گفتند !
Go To
Page Size