هفت باور غلط که نباید در باره ایمیل مارکتینگ بپذیرید

ایمیل یکی از قدیمی ترین ابزار آنلاین ارتباط می باشد که اکثر بازاریابان امروزه به آن تکیه کرده اند. از آنجایی که مدت های طولانی است که از ایمیل به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می شود، در نتیجه ما همه روزه با نظرات و دیدگاه های زیادی روبرو هستیم که بیشتر آنها گاهی با هم در تضاد نیز هستند.

در کل در مورد ایمیل مارکتینگ نظرات متعدد و متضادی در مورد زمان ارسال ایمیل، تعداد کاراکتر های موضوع ایمیل و بهترین راه های بهینه سازی ایمیل و غیره وجود دارد. برای آن که ایمیل مارکتینگ شما موفق و تاثیر گذار باشد ابتدا نیاز دارید که این نظرات را از هم تفکیک کنید و بدانید کدامشان واقعا درست است.

قیل از آن که هر تغییری در روش ایمیل مارکتینگ خود بدهید به اینفو گراف زیر که توسط یکی از محققان برجسته در زمینه ایمیل مارکتینگ تهیه شده توجه کنید :

اینفوگراف ایمیل مارکتینگ
نظر شما در مورد این باور ها چیست؟ کدامشان را قبول دارید و کدام را نه ؟ در این اینفوگراف سعی شده است که باور های غلط که در سمت بالا و چپ تصویر نوشته شده اند را در کنار نظرات درست تر قرار داده شود تا اهمیت دقت به جزئیات در ایمیل مارکتینگ به خوبی محسوس باشد.
لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.
 
(در انتها قصد دارم از همکار بسیار خوبم سرکار خانم نازنین مدنی گرافیست آرمیتیس برای فارسی سازی و طراحی مجدد این اینفوگراف صمیمانه تشکر کنم )
تعداد مشارکت کنندگان در بحث 13 دوست
لیست نـظرات
  • امیر نوری :
    1393/06/2
    سلام من از مطلبتون استفاده خوبی کردم و همینطور به قول دوستمون تصویری بودنش باعث شد با لذت تا انتها بخونم.
  • احمد قاصدی :
    1393/05/27
    با سلام و عرض ادب ، ممنون که اطلاعات بسیار جالبی را در اختیار ما میگذارید.
  • رضا اوجاقی :
    1393/05/26
    عالی ، مفید
  • مهدی غدیری :
    1393/05/23
    با سلام خدمت کلیه عزیزان در صورتی که مقوله ایمیل مارکتینگ بدرستی اجراء شود نتایج بسیار عالی برای تبلیغ دهنده در بر خواهد داشت http://20Ranking.com
  • رستمی :
    1393/05/22
    سلام ممنونم بابت همه چیز .ببخشید دوستان وقت کمی دارم بعدا مزاحم میشم
  • مسلم حسین زاده :
    1393/05/22
    هم از خانم عباسچیان و هم از گرافیست عزیز خانم مدنی متشکرم و اطلاعات خیلی مفیدی رو به ما ارائه دادین مخصوصا بهترین زمان ارسال یک خبرنامه و موضوع خبرنامه
  • حقیقی :
    1393/05/22
    خیلی جالب بود
  • بهداد مبینی :
    1393/05/22
    سلام. مطلبتون خیلی خوب بود و ممنون از وقتی که صرف کردید برای اینفوگرافیک. اگه همش متن بود شاید نمی خوندم :D / هر شغلی و هر مخاطبی شاید تجربه ی متفاوت داشته باشه. باید تست کرد. مثلا روز میگن روز شنبه نباید ایمیل فرستاد در صورتیکه بیشترین open و click مربوز به ما در روزهای شنبه هست. البته نظر که زیاد هست اما اینجا فقط از شما تشکرم می کنم :)
  • یوسف امانی :
    1393/05/22
    سلام خانم عباسچیان مقاله هاتون خیل عالی هستن من با هاشون کیف می کنم. امانی
  • عادل :
    1393/05/22
    مطلب خوبی بود ، استفاده کردم
Go To
Page Size