تاثیر به کارگیری عکس در کمپینهای ایمیل مارکتینگ
بیش از 60 درصد از کسبوکار ها در ایمیلهای ارسالی خود به مشتریان از عکسها استفاده نمیکنند و کاملا واضح است که به کارگیری عکسها در کمپینهای ایمیل مارکتینگ یک ریسک به حساب میآید. اما عکسها میتوانند بسیار مفید باشند و کافیاست که شما بتوانید به صورت کیفی درک کنید که کدام ایمیلها نیاز به عکس دارند و کدام یک، استفاده عکس در آن ممکن است آسیب زیادی را به رشد کسبوکار وارد کند.

در ایمیلها، درخواست انجام فعالیتها و وارد شدن به لینکها (Call To Action)، میتوانند به همراه عکسها باشند و حتی نبود آنها باعث میشود که این نوع درخواستها توسط کاربران انتخاب نگردند. برای نمونه (CTA) موفق، میتوان به این ایمیل اشاره کرد که با اینکه مشخص نیست که محتوای درون این (CTA) چه چیزی است، اما نوع نوشتاری آن باعث میشود که شما روی آن کلیک کرده و از سایت آن بازدید کنید. این تناقض به کار رفته در متن این ایمیل، بسیار به موفقیتش کمک کرده وباعث شده که همه، روی دکمه بزرگ نارنجی (پرتقالی) کلیک کنند.
البته میتوان از ایجاد دکمههای رنگی که در آنها (CTA) به کار رفته هم بهره برد و استفاده از آنها میتواند برای مخاطب جذاب باشد.در نمونه زیر میتوانید مشاهده کنید که دکمه "همین الان دانلود کنید"، چه قدر میتواند در ذهن شما تاثیر گذار باشد و شما را جذب کند. با ایجاد یک سری تغییرات ظاهری، تاثیر ایمیل شما چند برابر میگردد. برای مثال، اضافه کردن سایه به عکسها و استفاده از تصویر پسزمینه در ایمیلها میتوانند ایمیل شما را ار جذابیت بالایی بهرهمند کنند.
