سه نکته بسیار مهم در مورد ایمیل های ارسالی

-          سعی کنید متن ایمیلتان را به صورتی تهیه کنید که مردم را تشویق کند تا به ایمیل شما را پاسخ دهند و نظرات خود را عنوان کنند و از این طریق متوجه شوید که چرا محصولات و خدمات شما را دوست دارند و یا چرا آنها را خریداری نمی کنند و مشکل آنها چیست! شما از این طریق می توانید بهترین بازخورد را در دستانتان داشته باشید و دریابید که مردم چه انتظاری از شما دارند.

-          آیا می دانید گراواتار چیست؟ گراواتار ها، عکس هایی هستند که در کنار ایمیل نمایش داده می شوند و نشان دهنده تصویر شخص و یا برندی هستند که ایمیل را ارسال کرده است. فراموش نکنید که یک گراواتر برای خود تعیین کنید؛ زیرا بوسیله گراواتار ها، بیشتر شناخته می شوید و مشتریان و طرفداران شما، ایمیل های شما را راحتتر پیدا کرده و آنها را باز می کنند. گراواتار ها در همه سرویس های میل به گونه ای نمایش داده می شوند.

-          مردم دوست دارند بدانند که چه کسانی پشت سر یک کسب و کار قرار دارند. بهتر است در ایمیل ارسالیتان نامی از خود آورده، عکسی از خود قرار داده و در مورد خود یک خط توضیح دهید. اگر دقت کرده باشید، نام برند های بزرگی چون مایکروسافت و فیس بوک در کنار نام موسسان آنها یعنی بیل گیتس و مارک زاکربرگ درخشان می شوند و هویت می یابند.